Bye

Start a day with Alhamdulillah am still got chance to be that me want and everybody wants. With bismillahirrahmanirrahim, me start typing. With hearing this song, me start typing. With heart that .., me start typing. Wish you safe there sayang.

12 Jun 2012, 7:30 am.

Me tak tahu apa yang buad me sedih. Sebelom ni memang excited, tapi lain dengan harini. Sebelom sebelom ni memang teruja, tapi lain dengan harini. Saye tak tahu ape yang saya rasakan saat ini. Apa mungkin awak turut sama merasai? Ahh bagai ditusuk duri sembilu sakitnya! Izinkan kita merasai kebahagiaan. Izinkan kita. Dengan tangan yang penuh longlai, aku memulakan bicara. Sayang, aku rindukan kita. Sayang, aku rindukan awak. Sayang, pernah awak tahu? Tak. Awak tak pernah tahu. Hanya keburukan saya yang awak nampak. Itu jelas. Sekurang-kurangnya, saya tak pura-pura baik, saya tak pura-pura mengayat, saya tak pura-pura and anything sekurang kurangnya saya tak bertalam dua muka. Saya gedik? Itu diri saya. Tapi macammana dengan yang bebuat gedik? Abaikan..

Sebelum jam 12 malam, aku sempat mengucapkan tahniah, aku sempat mengatakan Alhamdulillah... Syukur tak terhingga. Itu yang terjadi malammya. Sedang enak memejam mata dengan suasana yang gelap, hanya bertemankan kipas, *bunyi mesej masuk* terus terjaga, jam menunjukkan 6:39 am. Aku dah lambat! Teriak sendiri. Selepas membersihkan diri, dan alhamdulillah, sempurna solat subuh.. Back to phone, *tak payah menipu la syhra* *yelatuh tantah dah bangun mandi...* dan aku terasa. Susah ke nak percaya apa kata aku? *AKU TAK INGIN MENERUSKAN KATA :'(*

Apa yang buatkan aku terasa kehilangan, sebenarnya ianya istimewa, tapi malangnya hanya aku yang inginkannya. Pada 12 Jun 2011, kita tak ada kan sayang. Kita tak ada. Kita berjumpa pada 13 hb, seperti yang dijanjikan, setelah 6bulan kita akan berjumpa. Itu janji kita setahun  yang lepas.. Hmm kita ada sejarah cinta yang boleh kita ingat kita ingat dan kita ingat. Tapi kenapa mungkin sejarah yang ada tidak boleh dijadikan sebagai sesuatu yang indah, selamanya? Kerana bahgia bukanmilik kita, selamanya. Perlu ke menunjukkan emosi yang aku rasa saat ini? Oh tak! Orang lain juga punya emosi shahira. Ingat itu.

Ahh aku cemburu orang lain bahagia!!! Kenapa tak aku? Ahh siaaaaaaaal! Shahira! Kenapa macam ni? Ini pilihan kau! Ini yang dah jadi shahira. Sabarlah sayang. Pujuk lah diri. Mungkin ini hanya ujian, mungkin ini yang sudah ditentukan. Bersabarlah.. Tak! :'( Rindu :'( akan ucapkan kata cinta. Aku rindu kamu sayang :'(