Salam Ramadhan & Selamat Buat Diriku

Alfatihah.. Sebelum tu, sedekahkan alfatihah untuk kucing saya yang telah pergi meninggalkan kami sekeluarga pada pagi 18 Julai 2011. Kita jumpa dekat akhirat nanti ye kecik :'( Sangat manja dengan ayah. Tiap pagi ayah bangun, tiap malam ayah balek keje, bila kecik hilang, semuanya ayah. Panggil sekali je, kecik ... Terus muncul walaupun sedap tidur bawah katil aku. Tempat kecik yang terakhir dalam rumah adalah bawah katil aku. Walaupun aku taktahu yang dia tidur bawah katil sekurangnya malam tu kipas berpusing hanya dengan no 3. Silapnya sebab ibu bagi paracetamol, yang menyebabkan kecik semakin tak berdaya.




Kita jumpa dekat akhirat nanti ya kecik :'(

Harini 18 yee? Um k countup, 19, 20, 21..

Kita semua umat Islam akan menyambut kehadiran Ramadhan. Bukan tak sabar apa, tak sabar nak tarawih :') Dah menjadi kebiasaan. Dulu dulu, orang kata kalau kita puasa ja 1 hari tapi tak solat, puasa itu tak dikira. Betul? Wallahualam.

Start Ramadhan ni ada mission dengan Sayang. Harap tercapai niat kami. Amin

Hum sedih sebab sebulan tak akan dapat berjumpa dengan kekasih hati, kita akan ketemu pada 11 Ogos kan sayang? InsyaAllah doakan me panjang umur. I miss you soooooooo muchh!!!!!!!!

Gembira pula sebab dapat berpuasa sama Sayang :) Alhamdulillah moga sampai ke penghujungnya. Amin  

Start Ramadhan ni juga, Alhamdulillah diberikan umur yang panjang untuk merasai Ramadhan tahun ni. Teruja. Setahun dah meningkat umur aku. Pengembaraan bermula. EH? :'D Lupakan semua yang buruk berlaku dari mula aku 15 tahun pada 21 Julai 2011 hingga 20 Julai 2012. Lagi-lagi hari pertama aku 15 tahun. Ha ha ha my sayang tahu k Shhhhh ;) 

Harap akan ada perubahan diri, emosi, mental dan fizikal, harap akan lebih rajin belajar, matang dalam perhubungan, pandai menabung dan dapat menjadi Muslimah Sejati. InsyaAllah satu hari nanti. Amin


Hari Selasa 17/7/2012

Selesai buat nilam BI, then pegi bahagian rak buku dalam perpustakaan tu. Allah gerakkan mata hati aku untuk berjumpa untuk membaca kedua buku ni. Malangnya tak bawak kad pelajar, then saya bawa harini, and thanks to Jieha, sudi tolong naik perpustaakan untuk pinjamkan dua buku ni.

InsyaAllah Moga ada hidayah yang tersirat. Amin