Mac 2014 already

Assalamualaikum.............................................................. Lama tak menaip. Rindu nak meluah rasa bicara. Bicara cinta, kata kawan mahu lawan. Meluah rasa iri hati serta busuk hati. Ups. Aku busuk hati? Wallahualam. Aku manusia yang paling kuat cemburu. Bukan cemburu, jenis aku. Apa aku nak, ITU AKU PUNYA. Aku tak suka berKONGSI. Nak I explain? Oke I explain ;) : I means macam ni. Why I berani cakap yang I takdak KAWAN BAIK? Alasan i kerana ................Kalau aku nak perempuan tu jadi kawan baik aku, aku taknak dia berkawan rapat dengan kawan perempuan lain. Sebab aku akan berkongsi apa segala cerita dekat kau. Tapi, tipu kalau kau takkan share my story with others right? No I DON'T LIKE! To Alisha Syuhada, you are my friend. Being so sweet with me. Kita menangis meluah rasa bicara sama2. Sikit2 aku tahu cerita hidup kau. Tapi kau kejap dengan org ni kejap org ni, suke tinggalkan aku. Hhaha aku BUKAN lesbian. Tapi itu AKU :)) To Cha Yeen and others yang pernah sebati dengan sejarah silam gwa. Gwa sayang lu orang yang cantik jelita muahmuah! Sama jugak dengan cinta. My love, Mohamad Najib Bin Yazid. AKU TAK SUKA BERKONGSI! Walaupun salah pompang pompang tu, tapi Najib jugak yang aku tinggalkan. Haha sayang janganlah layan diorang ea. ILOVEYOU MY BABY:* Imissyou ;( Wupssssssssss countdown 5days more. Result SPM 2013. Moga ada tempat kefgembiraan buatku. Ya Allah. Jika di langit kau turunkanlah. Jika dilaut kau timbulkanlah. Jika didarat kau munculkanlah. #PrayForMH370