Nigmatlam

Malam kau bawalah rinduku untuk dirinya yang jauh dariku agar ku tidak kesepian selalu rasa ada cinta aku

Di sepi ini aku mencari sinar matamu keunggulan keindahan kernamu Akan ku simpulkan tangis ini membawaa harapan yang tenggelam Airmata berguguran menanti penantian yang kecundangan

Entah betul tidak lirik. Aku sekadar menaip. Sedang berada di talian masa ini, 10:48pm, kekasih hati, si jiwa hati.

Kau kekasih awal dan akhir kau kekasih batin dan zahir setelah ku sedari cintamu yang abadi Tak ku hairan tak ku peduli walau bulan jatuh ke bumi dan hadir bidadara tak ku impikan lagi..

Berdengkurlah wahai sayang. Aku ada mendengarnya. Pernah aku tersenyum dengan dengkuranmu dan berkata, ya sayang sudah tidur :) How i miss you so much for reality ayang ;(

Selamat malam sayang. Selamat malam kasih. Selamat malam sayang. . .