"......seminggu"

Hi. Blog just changed. 27 December 2012 was today. Dia masih dengan kata-katanya. Aku tak mengalah. Aku tak bosan. Aku bersabar. Hina. Sabar. "ikot kepala kau sial" i'd remember. Ada jodoh ada.... Dugaan orang bercinta katanya :')

Aku jarang sakit. Aku susah sakit. Dalam setahun sekali sehari je kadang-kadang tak sakit pun... Tapi tahun ni betul-betul aku dapat sakit. Kerana cinta,airmata........

Kenapa Allah tak berikan kita kebahagiaan dunia ini kekal sampai kiamat? Kalau macamtu... Mesti semua manusia taknak mengalirkan airmata mengadu pada Allah kan..

Aku masih lalai. Aku masih belum sempurna. Aku mati pun aku tak aman. Banyak buat salah dengan orang,orang taknak ampunkan. Betapa sialnya diri ini :')

Seminggu lagi naik sekolah. Seminggu lagi calom SPM. Tak sampai seminggu :')

Kalaulah ajal aku seminggu lagi :')